loading...

سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران

پایگاه مقاومت بسیج سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران .شهیدان حیدری و بابایی

بازدید : 485
يکشنبه 17 آبان 1399 زمان : 18:37

سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر پنج‌شنبه در جریان بازدید از نوار مرزی شهرستان اصلاندوز و سدمیل مغان در استان اردبیل اظهار داشت: «امنیت پایدار خط قرمز ماست و هرگونه ناامنی و تهدید در مرز‌ها که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد پذیرفته شدنی نیست». وی ضمن رصد آخرین تحرکات منطقه قره‌باغ، دستورات لازم برای تأمین بیشتر امنیت مناطق مرزی را صادر کرد و افزود: «تقویت تمهیدات دفاعی - امنیتی متناسب با وضعیت مناطق پیرامونی، مراقبت هوشمندانه و حضور هوشیارانه یگان‌های مستقر در مناطق مرزی مجاور محل درگیری‌های اخیر مورد تأکید است».

کنکاشی کوتاه در نسبت میان عقلانیت، جوانمردی و دینداری
بازدید : 232
جمعه 15 آبان 1399 زمان : 8:39

سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، ایشان همچنین با تأکید بر تحرک و تلاش بیشتر مسئولان در سه زمینه «اقتصاد، امنیت و فرهنگ» گفتند: گرانی‌های اخیر واقعاً توجیهی ندارد و مسئولان باید با هماهنگی و جدیت این دشواری‌ها را از زندگی مردم بردارند.

معرفی کتاب به مناسبت هفته مازندران
بازدید : 297
چهارشنبه 13 آبان 1399 زمان : 10:39

سرویس جامعه جوان آنلاین: روز گذشته مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین و نشست طرح تکمیلی مدیریت کرونا، با حضور سعید نمکی، وزیر بهداشت و سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

آیین نامه داخلی مجتمع شهید قاضی طباطبایی(ره)
بازدید : 225
يکشنبه 10 آبان 1399 زمان : 12:39

سرویس جامعه جوان آنلاین: بسیج و سپاه به کمک قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا می‌آیند. بر این اساس سردار سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌با تأکید بر تلاش برای شناسایی خانه به خانه ناقلان ویروس کرونا تأکید کرد: «از تمامی‌فرماندهان انتظار داریم که همه پایگاه‌های مقاومت که شامل ۵۴ هزار پایگاه در کشور می‌شود، به پایگاه امدادگران و حافظان سلامت کشور تبدیل شود تا بتوانیم نقش‌آفرینی جدی در تشخیص زودرس ویروس کرونا انجام دهیم؛ چراکه بر اساس دیدگاه‌ها و نظریه‌های اثبات شده پزشکان اگر این بیماری به سرعت تشخیص داده شود و افراد بیمار در قرنطینه قرار بگیرند و بتوانیم افراد سالم را از آن‌ها جداسازی کنیم، زنجیره انتقال این بیماری به صورت طبیعی قطع خواهد شد.» رئیس سازمان بسیج مستضعفین هم از آغاز طرح تکمیلی مقابله با بیماری ویروس کرونا با عنوان «طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» از بیستم آبان خبر داد. همچنین مرحله سوم کمک مؤمنانه سازمان بسیج مستضعفین با دستور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج آغاز شد.

وقتی لوکا امتحانشو گند میزنه
بازدید : 302
چهارشنبه 6 آبان 1399 زمان : 11:36

بازدید : 261
چهارشنبه 6 آبان 1399 زمان : 11:36

سرویس سیاست جوان آنلاین: عصر شنبه (سوم آبان‌ماه) فرمانده کل سپاه به ستاد فرماندهی ناجا رفت تا هم حضوراً هفته نیروی انتظامی‌را به فرماندهان و کارکنان ناجا تبریک بگوید و هم دیدار و گفت‌وگویی رودررو با فرمانده نیروی انتظامی‌داشته باشد. تقدیر از زحمات نیروی انتظامی‌در تأمین امنیت کشور انگیزه اصلی این تبریک و دیدار حضوری بود. سرلشکر سلامی‌در این دیدار خواستار انعکاس اقدامات خوب ناجا و مطلع کردن مردم از آن‌ها شد. او همچنین با بیان رضایت مردم از برخورد نیروی انتظامی‌با اراذل و اوباش، تأکید کرد که این برخورد مقتدرانه با «هوشیاری و هوشمندی» و «ضمن رعایت حقوق مجرمان» ادامه یابد. در این دیدار فرماندهان سپاه و ناجا وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح و نیروی انتظامی‌را تحسین و بر تداوم این وحدت تأکید کردند.

بیانیه سپاه در محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر (ص)
بازدید : 313
چهارشنبه 6 آبان 1399 زمان : 11:36

سرویس سیاسی جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌در تماس تلفنی برنامه زنده زائر ضمن آرزوی قبولی عزاداری‌ها و عبادات مردم، در ایام سوگواری عزای اهل بیت (علیهم السلام) و همچنین تبریک به مناسبت حلول ماه ربیع الاول، و آغاز امامت امام جواد (علیه السلام) با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان گفت: خداوند متعال را برای بازگشت ستار‌های درخشان در این ایام شاکر هستم.

حضور فرمانده کل سپاه در ستاد ناجا برای تبریک هفته نیروی انتظامی

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی